Ledighet.

Idag har jag vart ledig. Var det i helgen oxå. Alltid gott med lediga helger när man jobbar varannan. I helgen va Jocke och killarna uppe i Borås och körde offroad tävling så man var ensam.
Försökte få lite saker gjorda men inte lätt när de spöregnar.
Fixade lite i rabatterna. Grävde upp lite blommor uppe vid jaktstugan och plockade ner. Tyvärr verkar inte vildkaprifolen trivas men kan ju bli så.

Jätte ramsen jag flyttade den e fin men några har brutit sig nu när det blåst storm ute. Våran grill blåste omkull o den e ganska stor och tung.
Igår haglade det som fan. O åskade och regnade och tydligen kunde man känna av askmålnet. Men jag stannade inne då.


Tog in lite syren. Är sån sommar kännsla av dem. Känns som skolavslutning. Var inne i syrenhäcken och rensade ut lite lönn och annat som växte där. Tog med mig min trädgårdssåg. Allt gick galant tills jag sågade mig i handen hehe.


Sen har jag  målat om 2 st små sidobord i vitt. När jag gjorde detta fick Tussen leka av sig lite ute och jag tror jag var räddare än henne hehe.


Se så fina borden blev. Har ett kvar att måla nu bara. Men väntar lite då det var massa pill in i mellan.

Idag har jag varit på . Wiiiii alltid lika kul. Hittade massor men var duktig och handlade inte för mycket. Köpte smått och gott som man behöver. Duschkräm, tvättmedel mm mm. Sen hittade jag 2 st kjolar och en jaga. Mycket nöjd med dessa köp.

De är likadana bara olika färger. Sååååå söta.

Softshell jackan.

Sem köpte jag fina doftljus i glasburkar. Super bra man kan ju använda burken sen. Samt så köpte jag vägg ord.

Ne nu skall jag vila lite mår inte så bra. E lätt illamående men tror det e magkatarren som e jobbig. Tagit 2 novalucol utan hjälp. Får la ta en Losec snart.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback