Fredag fast det e tisdag.

Idag e det min fredag eftersom jag började jobba i fredags o kört över helgen så e de min 5:e dag idag. Wiii o fint väder e det när det skall bli ledigt.
Tänkte lägga upp lite roliga bilder. Tycker bilder säger mer än ord och hittar så mycket att ta kort på. Tyvärr har man en värdelös kamera i telefonen. Men men.

Vi får börja med min långa snok som höll mig sällskap vid rabattrensningen. Var bara lite nervös. Speciellt som han låg en halv meter en meter i från mig o hönsen trampa på han.


Svårt att se kanske men de svarta är en jäklans massa larver som äter nässlor. Har lärt mig att dessa sedan blir nässelfjärilar.

Så vi lär ha en hel de av dessa underbara fjärilar sedan.

Stannade till vid Ica maxi i kungsbacka för o handla i fredags och såg då denna vackra regnbåge. Andra änden gick ner i freeport. :D Om ni ser så e det en dubbel...en lite svagare utanför. Jag var inte den ända som tog kort på den :D så stark o stor var den. Helt underbar.

Super svårt att se på denna lilla bild. Men man skall tydligen stå mitt i vägen om man e en älg. Hehe.


Helgens outfits :D sommar känsla.

Chefen fyllde år så Helene, jag o Angelika gickl lite överstyr på hans kontor. Luktar ballong där nu :D

 

Igår började Rickard ta ner vår skog så nu när man e uppe o går där så e det helt annorlunda. Jocke var med honom i maskinen igår o hade super kul. Vi fick även 2st stutar i hagen igår. En stut e en tjur som har blivit knippsad :D

Men de e så rädda att de bara hänger i skogen just nu. De lär sig la att komma ut snart.

Nu snart blir det jobba. Men först ut och njuta av solen.

Kram kram


Kommentarer
Stefan säger:

Alla regnbågar är dubbla Maria ;)

2011-06-04 | 23:13:10
Bloggadress: http://idolayouts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback