Vårtecken.

Idag har jag varit ledig och har roat mig med lite små saker. Inte mycket dock.
Men har iallafall målat min brudkista en andra gång samt köpt en schablon jag skall måla på den. Sedan har jag vart ute och hämtat ett ägg till :D
Jag tog mig en extra runda i trädgården för att leta alla små tecken på att något växer. Detta hittade jag idag. Det finns hopp.



Allt som e grönt är välkommet :D
Tänkte lägga in en liten pose bild på mig. Var ju ett tag sedan nu.

Nu blir det mer tv. Kram kram.


Kommentarer
Helene säger:

Det ser ju ut som kärleksört, att den redan tittar fram är verkligen ett vår tecken. Syns i morgon för en fullspäckad dag som vanligt ;)

Kraam

2011-03-01 | 21:30:41
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback