Ullared.

Idag åkte mamma och jag till Ullared för att gå in på GeKås. Blev otroligt billigt för mig. 200kr bara. Men mamma hon var värre. Jag såg dock Boris, Ola-Conny och Morgan haha.
Köpte en svart söt blus, en tröja/sommar jacka och ett brevställ.
Blir bilder senare på dem.
Igår var jag en heldag hos Heléne o Linus. Vi hade massor att göra och hann med allt. För en gång skull.


Vi färgade Helénes hår vilket var super fint. Sen åkte vi till 3 olika secondhand butiker men hittade inget kul alls.
Sen så tog vi o satte upp 2 st väggtexter som hon köpt. Blev så fint.
Vi fikade massor. Kaffe o massor med goda kakor som Heléne bakat.
Vi hann med lunch oxå samt satte upp en gardin i hennes kök.
Tillslut åkte jag hem efter en super go dag. Fick med mig 4 tavlor hem som jag suktat efter länge. De har hängt i Helénes hall innan o hänger nu i min.

 


I morgon blir det jobb igen.
Kram kram

Kommentarer
Helene säger:

Det är helt otroligt att vi hann med att göra allt som vi planerat, inte dåligt för att vara oss ;)

Måste ju säga att du har jäkligt fina tavlor i din hall. Hopp då jobbar vi hela helgen då, jippi...... Men är lediga nästa :D



Kraam

2011-03-03 | 19:38:04
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback