Produktiv dag.

Kl är bara 14:15 och känner redan att jag varit super produktiv. Började med att jag gick ut i solen och planterade mina vårblommor. Så mysigt att kunna göra detta. Känns som våren är på väg på riktigt.

Efter detta gick jag och sågade ner lite mer grenar på mitt kastanje träd. Sen bar jag ut den super fina mjölkkannan jag fått av Frida. Helt underbar. Man bara måste ha en mjölkkanna på en gård.

Efter detta skulle jag plocka ut min brudkista ur ladan. Det var lättare sagt än gjort. För de ligge fortfarande snöhögar utanför portarna. Så fick ta ut den genom bakdörren och sedan bära den igenom hagen runt ladan. Gah puh de va tungt. Men men tillslut var den på plats i solen och jag började blanda färg.
Efter mycke meck blev det klart och jag e nöjd.

Blev tvungen att skriva bokstäverna för hand och de e inte lätt me en pensel. Men blev fint ändå.
Har vart ute i hönshuset och hämtat in ägg. Såg att det var Sunshine som lagt idag. :D min favorit. Satte mig lite i solen mot garaget för att dricka kaffe.. Mysigt värre.

 

Tog mig sedan en vandring upp i skogen och runt trädgården för att leta vårtecken. Mysigt att bara kunna gå utanför dörren och gå upp i skogen. Tog några bilder uppifrån berget.

 

Nu har jag kommit in igen då de blåste en del. Skall slappa lite vid datorn nu och slöa en hel del. Man får ju det när man e ledig. Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Vilken härlig dag du har haft ute! Helt underbart juh, längtar till helgen då jag oxå kan vara ute. Om det inte börjat snöa då som dom varnar för :S

Kraam

2011-03-08 | 21:42:21
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback