Några fyllda dagar.

Har vart dålig på att blogga igen. Men blir så i perioder att man e trött och har massor att göra. Jobbat en del i veckan men igår var jag ledig. Men satt inte direkt hemma. Började med ett möte med Handels. Då jag är fackligt ombud nu.
Efter detta åkte jag hem till Heléne. Vi skulle suttit på trappen och fikat men med tanke på vädret som pendlade hastiskt mellan regn, snö och sol satt vi inne. Men när vädret väl hade styrt upp sig o det slutade regna gick vi en promenad till Lindome centrum. På vägen stannade vi och matade änderna.



Heléne lyckades få änderna att hoppa jämfota.



Efter jag vart hos Heléne och haft det mysigt skulle jag träffa min svärmor på en blomsterbutik. Gud va mycket fint hon hade. Fick ett litet drivhus av min snälla svärmor. Samt en snörstrimmlare....gud va jag saknat att ha det.



Efter detta fick jag åka och hämta Jocke på jobbet för att köra honom till Kungsbacka. Han skulle ut med lite kompisar. Så jag åkte till Kullavik efter detta och umgicks med mamma och pappa och lillebror. Var super mysigt.
Sen när kl blivit stra efter 01 fick jag ge mig iväg för att hämta Jocke i stan. Skulle köra hem alla vännerna till honom med så vi var hemma vid 04. Gah för sent.
Idag började jag med att hämta in ägg. Inte vart ute o hämtat sedan i torsdags så det låg 4st ägg :D
Sen har vi bara haft det lugnt. Imorgon vankar en ny dag.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback