Måndag.

Nu har det vart måndag. Jobbat idag och typiskt nog var det strålande sol hemma. Jaja men inte mycket man kan göra åt det. Men man vill ju bara sitta och sola en dag som denna.
Men fick lite energi till att ta fram lite vårkläder. Blev en tunika o ett par leggings idag :D

Sen på jobbet hade jag en timmes lunch så tog och satte mig lite ute i solen helt underbart. I morgon e jag ledig och jag hoppas på fint väder. För jag har massa vårplaner. Skall klippa det sista på mitt kastanjträd. Jag skall plantera en vårgrupp med underbara penséer. Sen skall jag göra klart min brudkista.

Ne nu skall jag kolla klart på En unge i minuten som går på 4:an.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Underbara planer, jag vill också vara ute och fixa, men här är det inte fint väder när man är ledig men strålande fint när man jobbar. Jaja hoppas på fint väder till helgen :D

Kraam

2011-03-07 | 21:49:45
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback