Lördag och söndag.

Nu är helgens jobb över. Skönt. Har dock i morgon kvar. Sen e jag ledig hela en dag. För att jobba 2 sen vara ledig 3 :D
Knepigt schema :D Heléne och jag har iallfall byggt om massor på hennes avdelning. Blev sket bra.
Efter jobbet igår körde jag förbi Ikea och sprang in o handlade 2 hyllor till källaren. Sen var det bara att åka hem då vi hade gäster. Emma och Robert var förbi för att hälsa på och hjälpa Jocke lite med elen ute i garaget.
Så när grabbarna fixade i garaget myste jag och Emma inne. Vi fick tända massor med ljus då killarna var tvugna att stänga av all el ett tag.
Jag fick en ny telefon igår. Emmas gamla. Så nu har jag Touch screen :D Emma har ju en Iphone nu.

 

Emma tog lite bilder med sin telefeon oxå. Blev lite bättre bilder.

Nu har min kastanj nästan slagit ut inne i vardagsrummet.

 

Idag efter jobbet satte jag ihop hyllorna och fixade i tvättstugan/blomsterkällaren. Kunde tyvärr inte sätta upp dem riktigt där jag ville men blev ok ändå.

 

Före.

 

Nu e det solsidan. Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Vilken fin bild på Lasse :D Blev ju jätte bra i källaren, men hur hade du tänkt ha hyllorna innan? Kraam

2011-03-20 | 20:20:29
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Emma säger:

Såg inte att det stod "före" så letade efter hyllorna på första bilden ler. Men sen när jag fortsatte ner så trillade polletten ner =)

2011-03-21 | 07:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback