Ledig vårdag.

Idag kom det ingen snö eller nåt regn som det ryktades om utan det kom sol. :D Underbart när man e ledig.
Släppte ut hönsen innan så de skulle få springa lite fritt. Sen gick jag in o städade.
Tog mig en tur till Frida och fikade med henne och Linnea. Hade super mysigt. När jag kom hem så plockade jag ut mina ute växter som jag haft i krukor på balkongen innan. De har bott i garaget över vintern. Nu fick de se vårsolen.
Får vänta lite till innan man kan gräva ner dem.
Åkte sedan ut till Kinna och gick till Skroten samt Kinna garn och köpte lite pysselsaker.
När jag kom hem såg jag att hönorna var ute vid ladan vid gårdsplan. De vågade sig en bra bit. De trodde dock att de var hundar ett tag då de var i hundgården. :D
Här får ni se hur söta de var.




Massor med ägg i kylen nu :D

 

Glömde säga att igår på jobbet fick jag en liten flis. AJ.

 

Ne nu skall jag sova. Kommer bli en lång dag i morgon. Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Duktiga dom är och vågar sig längre å längre ut på gården :D Måste ju få smaka ett ägg snart, å det ska naturligtvis vara från Sara ;)

Vad ska du pyssla för kul? Eller är det till tavlan du berättade om?

Kraam

2011-03-17 | 22:07:00
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
ia säger:

Var till tavlan :D O kommer du så har vi ägg till dig :D

2011-03-17 | 22:09:00
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback