Bytt namn???

Skall berätta om namnbytet snart. Först skall jag säga att jag e nyss hemkommen från jobbet. Skönt att komma hem. Tog dock lite längre tid då jag fick köra småvägar från Lindome till Kungsbacka.
Såg när vi körde av Lindome för att lämna Heléne att det var kö bort mot Sandsjöbacka. O som tur var satte jag på P4:a o de sa att det var en olycka med tunga fordon och att räddningstjänsten stänger av båda körfälten i 2timmar.
Glad jag slapp det. Tar ju tid ändå hem.
Väl hemma fick jag god mat med bra sällskap. Jocke har sin polare Richard här över helgen. De hade gjort chicken wings. Mumma.
Sen gick jag igenom dagens post och då upptäckte jag att både jag och Jocke har bytt namn.
Roligt med företag som skickar ut saker o kollar på äns namn i nåt regiser och inte vet vad som är för och mellan namn hehe.

Nu heter vi Hans Hjärtstam och Anna Höök. Hehe att de fick båda fel :D jaja lite kul var det iallafall. Nu skall jag chatta mer med Heléne innan natten. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback