Lördagar e bra :)

Idag har jag jobbat och det var så sjukt mycket att göra att tiden gick super fort. Väl hemma tittade jag till de 5 nya hönsen vi hämtade igår hade det och allt verkar gå bra. Men de får vara inne någea dagar så de vet vart de bor. Var lite trõtt i morse då vi vae hos våra underbara grannar igår och drack vin och åt stusenttåra. Mmmmm. Idag efter jobbet hjälpte Jocke mig att laga min cykel. Wiii. Så tog en liten runda på över 1mil. Börjat träna nu kanske :) var jäklans gott att röra sig igen. Man hinner med så mycket mer på sommaren då det e ljust så länge. Efter detta gick vi in och duscha o kolla film på projektorn. Då bio hörnan e uppe igen. Ne nu skall jag sova. Jobbar ju i morgon med. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback