Lite riktig uppdatering.

Har vart en häcktisk vecka på jobbet massa saker att göra och lite tid. E så dålig på att uppdatera under veckorna.
Tänkte göra en riktig uppdatering idag från datorn så man kan lägga in lite bilder.
Var i Ullared på Gekås i tisdags tror ja för att hitta något till Midsommar firandet som vi åker till på torsdag.
Blir Kalmar som vanligt eller Korpemåla som det heter.
Har tagit lite bilder i trädgården och på de nya hönorna. Några av dem iallafall så här kommer de.

Min första skörd med Rädisor häromdagen.

Dagens skörd :D

Lite sallad blev det oxå. Körde in de i kylen så det skall bli en god sallad ikväll.

Min underbara Pion börjar blomma nu samt att min favorit Orkidee står i full blom :D Rosa :D

 

Just det glömde visa hur min spegelbyrå blev tillslut. Står nu i sovrummet e såååå nöjd med den.


Här har vi stutarna Jocke o Mackan :D samt ett gäng höns. Vill ej döpa de nya än man vet aldrig vad Taxen Tilda kan göra.

Rickard har nu hämtat ner alla träd från skogen som nu ligger i hagen. VBlev lite iallfall alltid trevligt. Ligger en stor hög till oss för ved bakom huset oxå.

Måste visa denna bild. Detta e Helénes grannar. Jag tycker att man inte brukar ha en vimpel som e mer än hälften av flaggstången eller? Ser så jäkla konstigt ut :D

 

RIP.

En liten tribute till Halta Lotta (Candy) samt Sunshine som gick en hemsk död till mötes.

Nu skall jag fixa lite här hemma med lite hemliga saker :D

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback