Bröllop.

I lördags var det Emma och Roberts bröllop. De hade det på Sankt Görgen park och resort. Vart helt underbart. Men har varit en låång vecka. Redan i onsdags skulle de ju fotograferas. Så jag var som 1:a tärna där för att hjälpa fotografen med att bära saker mm. Det var super kul och de var så vackra så.
Först var vi uppe på Ramberget och sedan ut till Ragnhildsholmens ruin i Kungälv. Jag tog lite bilder på dem när de blev fotade.
Fick göra en tillfällig bukett till henne som hon kunde ha på bilderna. Hon bad mig plocka blommor i rabatten så det gjorde jag.






Sedan i torsdags åkte jag och Heléne till Hallarna och handlade blommor och i fredags skulle buketterna göras.

Emmas bukett.


Min o Sandras tärnbukett.                                   Allt samlat med 8st corsage oxå.

Sen kom själva dagen. Då samlades vi 2 tärnor och Emma kl 9 för att bli ompysslade. Vi fick frukost och sedan skulle vi sminkas och fick håret fixat och sen vart det lunch. Cesar sallad med räkor och Champagne. Helt underbart var det och vi blev så snygga allihopa. Det var så jäkla lyxigt allt.

Emma blir sminkad.

Emma får håret fixat.

Sandra sitter i sminket.

Lunchen o sen skumpan.

Tärnorna.

 

Efter vigseln var det 3 rätters som var helt underbar.

Bruden och bestman.

Min underbara efterrätt. Smultronsorbet. Med jordgubbar och citronmacroner.

Efter middagen skulle vi vidare till en annan lokal där fler kom för att fira dem. Även där blev det mat och dryck. Lite lekar och sedan dans.

Brudvalsen.

Party hela natten lång.

Vart ett helt underbart bröllop som ni kan se. Kanon väder och allt.

Kram kram


Kommentarer
Fru Johansson säger:

Härligt att se bilderna och minnas denna underbara kväll. Vi hade som sagt otroligt kul och vi kommer hem till er om två veckor och öppnar sista presenten :). Kram

2011-07-18 | 20:26:58
Ingela säger:

Vilka fina bilder. Roligt att få ta del av hela dagen. (dagarna). // hälsningar från Emmas mamma

2011-07-21 | 23:23:50
Maria säger:

Vad trevligt att du kom in här. Ja alltid kul att kunna dela med lite av allt som hänt. Vart helt underbart hela vägen.

2011-07-22 | 13:15:58
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback