Studier på riktigt

Nu när jag lämnat in min första stora redovisningsuppgift känner jag att det e på riktigt. Är ju länge sedan man pluggade så e inte lätt.
Men nu gäller det att ligga i för det blir inte lättare till nästa prov. Men skall nog gå vägen.
Idag har jag varit ledig så jag har tagit det super lugnt.
Har mest kollat tv och legat i soffan. Men jag har faktiskt städat och damsugit. Även våttorkat golvet så nu e det fint.
Har köpt en ny utomhus termometer då den andra pajjade och visade att det var -44grader inne. Hehe brr.
Längtar inte till i morgon för då vankas det tandläkaren :( Hatar att laga hål. Men men va fan skall man göra. E ju lixom tvungen.
Fick lön idag men allt försvann ju nästan direkt. Fick en räkning på bilen. Blev 6000kr i reparationer :(
Tur det inte e så varje månad. Men skall iallafall åka och kolla gardiner med mamma på fredag.
Vill inte  ha julgardiner i köket mer :D
Blir nåt i denna stilen tror jag.



Ne nu skall vi knalla över till grannarna en snabbis. Hörs i morgon igen.
Kram kram

Kommentarer
Helene säger:

Hej! Ja nu är du en riktig pluggis igen ;) duktig du är!! Om jag får säga min mening ska du ha stilen på hissgardinen, åhh vad jag gillar den :D

Längtar tills jag får träffa dig på jobbet idag!! Kraam

2011-01-26 | 08:41:35
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback