Söndag.

Nu verkar blogg.se super seg så kommer ta ett tag att få skrivit och lagt upp bilder.
Iallafall igår var vi hos vänner i Fjärås och firade en kompis 30års dag. Var lugnt o skönt faktiskt. Med god mat och gott sällskap.

Blev bara en posebild från igår :D

Ne eftersom de strular massor med uppladdningen idag blir det ett kort inlägg. Jag har nyss framkallat lite bilder från sommaren samt gjort några förstoringar på bilder jag tagit i vinter skall bli kul att få hem dem och se.

Annars e jag mest hostig och önskar man inte började kl 7 i morgon bitti. Men hoppas det e plus grader då me så de ej e halt.

Ne nu skall jag byta massa glödlampor och käka kvällsmat. Skall ju upp tidigt i morgon. O inte nog me de skall efterbesiktiga bilen i morgon samt gå till tandläkaren :(

 


Kram kram

Kommentarer
Emma säger:

Ingen bra dag imorgon då...=(. Kram från mig

2011-01-09 | 22:10:03
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback