Shopping.

Idag i snöstormen bestämde vi oss för att åka till Kungsbacka och shoppa lite. Hittade tyvärr inte så mycket som föll mig i smaken. Förutom ett par super läckra leopardmönstrade stövlar. Men de var en storlek för små och pga den höga klacken blev det inge bra :( Hade så gärna velat ha dem.
Hittar ingen bild på dem men en liknande sko.

Skillnade e att platån på den andra var gömd inne och den var i grå/svart leopardmönster mmmmm.

 

Men jag hittade en liten sen julklapp till mig själv. Ett par Jeansleggings. Kan man aldrig få för många av. Men inget annat blev det :(

Men se en så fin påse jag fick. :D

Idag tog vi och lensade granen. E ju tid att ta ner lite jul nu. Men tror vi fick det om bakfoten lite. :D

Som sagt vi kanske gjorde lite fel :D

Härom dagen kom det en skotare upp på våran gårdsplan. Man blir allt lite förvånad hehe men vi såg ju att det var grannen. Men Jocke var iallafall ute på två röda för att kolla in den. :D

 

Nu blir det bio här hemma. Skall kolla på film, dricka vin och käka chips.

Kram kram

 


Kommentarer
Emma säger:

Helt plötsligt var det stora granen inte så stor och stark längre =)

2011-01-07 | 06:45:29
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Jen säger:

så söööt Jocke är med stora yxan i högsta hugg!!

2011-01-07 | 19:38:13
Jen säger:

så söööt Jocke är med stora yxan i högsta hugg!!

2011-01-07 | 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback