OJ OJ OJ

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen. Har jobbat som sjutton hela veckan. Var på kväll i torsdags till halv 9 sedan morgon pass på fredag kl 7 så inte mycke sömn.
Samt att jag efter jobbet hämtade upp Heléne och Linus för de skulle bo hos oss i helgen.
Så vi åkte ner till GeKås i går och det var så lugnt så lugnt. Super skönt. Fick köpt mig en jacka och några ramar. Samt 2 fågelburar av trä som jag skall ha till dekoration.
Heléne köpte massa fint till Linus.
Vi var väl hemma här vid 5 snåret. Då började vi med maten och väntade in Jocke.
Sen blev det Lets dance och godis och massa mys i soffan.

Idag började bra då plog killen var uppe på vår gårdsplan och plogade me sin traktor. O Linus var i himmelriket.
Han tom Hyssade mig då jag pratade med Heléne.

Efter detta gick Jocke ut med Linus till ladan och sedan fick han klappa på hönorna :D Jag och Heléne hade det lugnt och skönt i soffan då.
Men snart bar det av till Frida och Richard för att Linus skulle få se kossorna och den stooora traktorn.

Kossorna tyckte han mycke om och fick klappa dem lite. Även vi stora fick det :D

När vi väl gick in till traktorn blev Linus som en staty och bara gapade. Han var i chock. Men han fick sitta i den och åka i den. De plogade hela sin gårdsplan me Linus i den. Han fick styra och allt. Han var i himmlen.

Sen blev det lite fika och dax att åka hem. Där kom min pappa och bror förbi me en gammal bubbla som min bror köpt som han skall ha stående i vår lada lite. O så blev det lite lunch på detta. En fläskpannkaka mmmmm.

Nu sitter  jag tillslut helt slut i soffan och kollar på tv. Underbara Heléne och Linus är nu hemma och det e tyst som sjutton ;D Men har vart en super helg.

Skall lägga upp bilder senare då det var Heléne som tog alla bilder med sin kamera.

Nu skall ja vila för i morgon skall jag skriva min första redovisnins uppgift i kursen personaladministration som jag läser.

Kram kram


Kommentarer
karin säger:

sååå, gullig bild när han sitter där i fönstret o tittar.. =)

2011-01-16 | 09:08:21
Helene säger:

Tack för massa mys i helgen. Linus berättar för alla han träffar om traktorerna :D

Fin han är min prins där han sitter i fönstret.



kraam

2011-01-16 | 19:06:33
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback