Nyår.

Dagen började med att jag var så trött då jag knappt sovit natten innan. Blivit så förkyld så var täppt i näsan och bara vaknade hela tiden.
Vaknade oxå upp med halsont och värk i tänderna. Försökte vila ut då vi skulle ha nyårsfesten iår.
När jag väl kom upp började jag städa det sista inför folket. De skulle ramla in redan vid 12 tiden.
Först kom Mackan, Karin och Tommie. Så pojkarna gick och sköt lite ed geväret och Karin och jag gick ut på lite fotografi jakt.

 

 

 

Sedan var det dax för att börja festen. Med god middag och efterrätt. Massa trevligt sällskap och alkohol. Här får ni lite smakprov.

 

Jag i min outfitt dagen till ära :D

 























Middagen. God som fan måste jag säga :D






Dans i mängder.






















Brorsorna.



Mackan och Jocke önskar gott nytt år. Hehe.

Ne det får vara nog för idag med tanke på att jag hostat slem hela natten och dagen och bara vill krypa ner.
Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Vilka härliga bilder ni har tagit, både ute och på partyparty ;) hoppas att du blir frisk snart! Kraam

2011-01-01 | 20:32:38
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback