Lördag lördag lördag.

Idag har det vart mycket att göra. Städa hela huset. o tro mig det tar tid. Närmare 280kvm. Gah e ju si sådär kul.
Sen har Jocke meckat med vedpannan då säkerhetsventilen pajjat och de pissat ut vatten i källarn.
Men snart så skall vi åka o hämta min bil :D Lilla Muu. Han har vart på lagning i nån vecka nu. Så äntligen skall jag få tillbaka min lilla pärla. :D
Men blir skillnad nu och köra då jag haft pappas 4 hjulsdrivna skoda innan.

Men skall bli skönt att få tillbaka sin egen bil faktiskt.

Ikväll skall vi till Tommie och Veronica på party party då hon fyller 30år. Ja nu e vi inte många som inte fyllt det än. Konstigt. Men men.

Så sen skall det fixas massa och göra sig fin. O på med lösögonfransarna. Ääääälskar dem även om de e meck att få på dem.

Skall försöka ta lite bilder ikväll som man kan lägga upp sedan.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback