Ledig i morogon.

Trodde jag skulle jobba i morgon men visade sig att jag va ledig. Underbart med tanke på hur mycket snö det är ute.
Så eftersom jag e ledig passar jag på med att ta hand om mig själv en del.
Så nu e det lite vin och ansiktmask som gäller. Sedan fixa naglarna och bara gotta sig.

Jag satt och längtade tills denna snön skall ge sig så man kan använda en alla underbara skor igen. Hittade dessa 2 på internet som jag bara fastnade vid.

Blir man inte helt förälskad och ja jag vet de e rosa :D

 

 

Kram kram alla underbara där ute.

Kommentarer
Helene säger:

Du är grym hjärtat! Gillade dom sista skorna bättre än dom första! Kraam

2011-01-05 | 22:01:30
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Emma säger:

Samma här =)

2011-01-06 | 10:56:48
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Linda säger:

Nej!Det ska ju vara klackar såklart.De första!

2011-01-06 | 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback