Lantliv.

Idag fick jag en trevlig överraskning. Fick tidningen Lantliv hem till mig. I mitt namn och med medlemsnummer och allt och jag har inte beställt denna.
Antingen har de skickat ut den då det e Lrf media som ger ut den och de e väl med i koncernen LRF och vi köpte hurset genom Lrf konsult. Men känns så annorlunda att de skulle skicka ut en så fin tidning.
Eller så är det någon jag känner som i hemlighet gett mig en prenumeration. Jag har ingen aning men jag är oerhört glad. Är en underbar tidning.

 

Annars idag blev jag vckt vid kl 8 av att hantverkarn började arbeta och såga upp i bastun. De skall öppna och gå in och fixa en vatten läcka.
Han förde ett stort oväsen så jag gick upp och satte mig vid datorn för att göra klart mitt skolarbete.
Satt med det i närmare 4h iallafall. Tog lite tid då det var oväsen.
Sedan kom en kille från Anticimex för att göra en fuktkoll. Så nu har vi en fläkt som skall dra ut fukten ur en bräda i 2veckor innan sknickarn kan komma tillbaka och fixa iordning det.

Annars idag har jag kollat Glee. Är en serie jag fastnat i. Kanske inte så konstigt när jag älskar musikaler och sång och dans. :D Tycker den e mysig. Lite barnslig kanske men mysig.

I morgon skall jag jobba igen sedan jobbar jag helgen oxå. Men jobbar ju med Heléne :D Har oxå fått en egen avdelning på jobbet. Så nu e jag huvudansvarig för blötrengöring, godis, böcker och kontor. :D

Nu skall jag slappa med kärleken.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Japp japp dags att jobba fre-söndag igen. Men helgerna blir ju roligare nu när du jobbar, dock är det inte såå länge men det är ju alltid något :D

Syns i morgon Kraam

2011-01-20 | 21:06:58
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
karin säger:

Haha tidningen va ju från oss i julklapp! Stod inte det? (: kul att du gilla den.

2011-02-12 | 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback