Inflyttningspresent!

Ja va skall man säga. Fick idag en inflyttningspresent av Heléne. Eftersom de inte kunde komma på Nyår så blev det nu. O jag kan säga att jag fick en chock. Man kan fan inte få bättre. Förlåt att jag svär men detta var mer än i mina vildaste fantasier. O ni som känner mig vet min fantasi.
Vet ej hur jag skall förklara allt utan jag lägger upp massa bilder på den.


Så här fick jag paketet.


Celofanen e av. :D


Allt uppraddat i köket. Från vänster. En skruvad blomma, en amaryllis, en rosa vatten kanna, en murgröna, 3 fina rostiga skyltar, 2 vattenspridare, en glasflaska, 4 sorters salt, 2 mango, en burk skorpor, en burk te, plåster med lantdjur på, 4 smörknivar, 2 hyacinter, 2 asgrymma äggkoppar, 4, ljusstakar, en kokbok om vilt, 2 musfällor, en kalanchoe, 5 sorters kryddor med plåtskyltar till, o en gul ros från Linus.


O en super fin väggklocka.


Äggkopparna.


en liten ihop tryckning av alla kryddor i en liten korg.

Sedan hade Heléne frammkallat lite bilder. Så jag fick några o nu sitter de på kylskåpet. :D


Fick även en Hängmatta ju :D helt otroligt. Förtjänar inte allt detta. Men e så glad så glad.
Kram kram kram

Kommentarer
Helene säger:

Kul att sakerna uppskattades :D Och att det kommer till användning.. Så jäklans kul att sätta ihop sånt här och speciellt när det uppskattas så mycket. Ser ju jätte mycket ut när du radade upp det på bänken men inte lika mycket i lådan ;)

Kraam

2011-01-10 | 20:27:18
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback