Bilder från helgen.

Nu har jag stulit massa bilder av Heléne. Så här får ni lite mer info om helgen.


Heléne och Linus kollar på kossorna.                      Jocke och Linus i traktorn.



Linus i traktorn med Rikard och Annie.


Klappa hönan.                                                         Kollar in bubblan.


Jocke och Linus i ladan.                                               Linus somnade gott i mitt knä.

Jag köpte två st "fågelburar" i Ullared. Här får ni se den lilla så som den såg ut när jag köpte den och den stora har jag hunnit måla vit. De blev så fina lite lätt vita. Lite shabby shick stil.


Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Då försöker jag igen.. Massa mysiga bilder ha vi fått tagit i helgen. Och vi har haft det jätte mysigt :D

Har några bilder till som ligger på mobilen men dom kommer snart.



Kraam

2011-01-16 | 19:04:56
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback