Vårsol igen.

Ja lite kallt e det allt men det e ju strålande sol. Underbart. Vi har vart ute hoss hönsen o kollat till dem och jag fick nu döpt min favorit till Sunshine :D
Efter detta gick vi runt lite i trädgården o hagen för att kolla lite. O vips så var allt deppigt från snöandet igår borta. Jag fann VÅRLÖKAR!!!!! nu fan e det på gång.

Man blir så glad. Jag har ju ingen aning vad hon har satt för lökar här.

 

Huset i vårsolen får vi inte glömma heller.

Sen när man e ute och letar lökar i rabatterna kan man hitta allt möjligt som kommit upp i tö. Som detta ex.

 

Va lite coolt att kunna se alla kotor. Som våra fast mini mini.

Ne nu skall vi snart få besök av Jockes farbror Klas och hans pojk Linus som e på besök från Småland.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Åh vad jag längtar till våren nuuuuu! Var ju bara tvungen att gå ut jag med på spaning efter lökar som kommit upp, hittade några snödroppar som börjat sticka upp. Nu vill jag ha vår och kunna dricka kaffe på trappen :D

2011-02-13 | 10:23:35
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
ia säger:

Ja visst vill man. Inge mer minusgrader eller snö. Vår till alla nu!!!!

2011-02-13 | 11:13:51
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback