Vårkänslor till max!

Idag har det verkligen vart underbart väder. Okej lite blåsigt men inte så farligt. Man kan ju finna lä.
Jag har iallafall suttit på trappen hemma i bara en stickad tröjja. Har suttit nån timme och pluggat med solen gassandes i ansiktet.
Hade en kopp kaffe i handen och lite lunch på tallriken.
Gud vad jag saknat solen och våren.
Gick ett varv i rabatterna för att spana vårlökar (vet de e tidigt) men man vet ju aldrig o jag har ju ingen aning om vad som kan komma upp än :D
Skall väl idag plugga mer och börja på nästa inlämningsuppgift. Man får ingen ro när man e ledig. Men skall försöka ta mig tid att sy gardinena nu oxå.
Behöver även stapla massa ved :( Livet som bonde/arbetare/studerande e svårt.
Här får ni lite vårkänsla från mig iallafall.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Bara liiite avis på dig som kunnat sitta i solen på trappen å dricka kaffe :(

2011-02-13 | 10:27:20
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback