Söndags mys.

Nu är det söndag igen.  Idag åt vi de första äggen. Man ville ju ha det extra mysigt på en söndag. De var så goda såå. Smakar mycke mer än köpe ägg. Mumma.
Fick ju ett till igår kväll. Vi var ute med mamma o pappa hos hönsen efter middagen o där låg det ett till. Så mysigt så. Får ut o kolla i dag oxå.
Igår var nämligen mamma och pappa här och bastade och åt middag och drack vin. Mycket trevligt.
Idag vaknade vi kl 7. hmm..jag fick tillslus somnat om nån timme till. Men Jocke var verkligen uppe med tuppen.
Nyss var Rickard och Frida här och skulle hämta sin vedklyv vi lånat. Då var de så gulliga o lämnade en gammal mjölkkanna till mig. :D Har längtat så efter en. Så nu skall jag lämna dem några trälådor som hon vill ha.
Ne nu skall jag slappa lite till innan jag skall plugga. Får se om jag har nåt nytt senare att berätta.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback