Pysslat en pysselanslagstavla

Ja det e precis vad det låter som. En anslagstavla till mitt pysselrum. Så jag kan hänga upp pyssliga saker så jag ej tappar bort dem. :D
Jag fick nog av att plugga då inget vill gå in. Så började städa upp och packa ur lite flyttkartonger i pysselrummet.
Gjorde mig denna fina anslagstavla av en korkanslagstavla, tyg, en fleecefilt som vadd, tygband och lite sytråd.
Gick loss med häftpistolen :D
Vad tycks? Jag e super duper nöjd.

Så mycke man kan få upp :D

Viktiga saker finns det med :D

Lite kass bild men här skall skrivbordet stå sedan när det kommer upp. :D

Längtar tills mitt rum e klart för pyssel..E lite jobb att slöpa det fram o tillbaka till köksbordet nu.

Kram kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Anslagstavlan vart ju fin fin. Tänk sen när du kan fylla den med massa fint :D

2011-02-13 | 10:26:38
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback