Pysseldax.

Lite pyssel blev det av idag. Fick tummen ur och åkte till Karlssons i Veddige för att köpa lackfärg.
Så slipade jag det sista på brukistan och har nu målat första lagret. Nu får det stå och torka så gör jag klart den på tisdag tror jag.

 

Blir nog fin när den blir klar. Tänkte möjligtvis måla alt skriva något på den. Exempelvis.

Eller kanske ett M.

Vi får se vad det blir. Hittade idag ett nytt ägg. Detta var knappt kallt. Ganska nylagt. Här skall ni få se storleken på dem.

Ganska bra storlek.

Nu skall jag laga middag. Börjar bli dax för mat. Ha det super och lämna gärna ett inlägg.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Åhh vad fint ägget var, hoppas man får smaka på ett snart :D Kraam

2011-02-27 | 20:40:39
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Emma säger:

Ja jättefint ägg! Spännande =)

2011-02-27 | 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback