Ny design.

Då var det ny design på bloggen igen inte lätt att bestämma hur man vill ha det.
Idag vart jag ledig igen så det blev till att städa massor. E ju ett stort hus att hålla ordning på. Alltid skönt när det e rent och fint.
Tyvärr har jag ganska ont i bihålorna så de värker ner i tänderna men men allt kan man ej få. :D
Men jag kom iväg en vända till Skene för att gå till en second hand butik. De hade massa saker men inte mycket för mig.
Köpte mig dock sytråd, :D 5st stickor för att sticka sockar samt en glas karaff. Super fin. Hade önskat att de hade mer gamla saker och inte bara massa skit men men skall ut till Öxabäck någon dag och kolla på antikt.

Imorgon skulle jag vara ledig men då Linus inte e helt kry behöver Heléne vara hemma så jag får jobba. Men slutar iallafall kl 14 så e inte för sent. Kanske hinner sy mina gardiner efter det. Fast risken att jag fastnar hos Heléne och fikar e ju ganska stor :D

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Fin karaffen är! Jag kan inte hjälpa att jag bor på vägen hem och råkar för det mesta ha fika hemma ;)

Kraam på dig

2011-02-02 | 17:11:29
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback