Ledig tisdag.

Idag var jag ledig. Underbart och idag fick Linus och Heléne komma hem från sjukhuset. Underbart det mer.
Så eftersom jag är ledig så tar Jocke min bil till jobbet då den drar mycket mindre bensin.
Själv bestämde jag mig för att åka till Heléne. Så fick bli bussen.
Ingen idé att ta Jockes bil upp. Kan ju åka hem med honom. Så jag gick ut i regnet och slasken. Vandrade ner till bussen.
Tog 440 till Horred vid 13.03 för att i Horred vänta på 773:an. Den gick först 13.27 så blev en 15-20 min väntan.
Bussen går sen raka vägen till Kungsbacka. Var framme 14.12. Sen var det till att vänta in pendeln som går 14.17.
Tycker inte det gick så pjåkigt alls. Fick sen från Lindome station gå till centrum för att möta Linus och Heléne.
Blev en massa prat och kaffe drickande. Läste massa roliga inrednings tidningar.
Käkade en och annan kaka oxå :D

Såg något roligt häromdagen. Kanske inte syns så bra på bilden men ute på väg 41. Så kom det en bärgare med en brandbil på släp. Känns ju trygt. :D

 

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Är jätte stolt över dig att du åkte buss och tåg hit idag! Du är grym! Var jätte mysigt att ha dig här, härligt att bara vara och dricka kaffe :D Massa prat vart det ju oxå. Kraam på dig

2011-02-01 | 21:51:04
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Helene säger:

Åhhh glömde ju skriva att din blogg har ju blivit dunder fin! :D

2011-02-01 | 21:51:42
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback