Gardinstuga.

Idag har jag sytt mina gardiner äntligen. Haft julgardinerna uppe i köket tills nu. Har inte haft några gardiner dit utan dem. O för nån vecka sen var ju jag och mamma och shoppade tyg som ni kanske minns.
Sydde 2 längder för matsalsdelen i köket och 2 hissgardiner för köksdelen.
Efter nån timme blev jag hungrig då jag ej ätit sen frukost så hivade i mig massa mat. Antagligen för snabbt för sedan dess har jag mått så illa. Men men det släpper väl snart hoppas vi.
Här har ni resultatet av systugan.

 

 

Jag blev riktigt nöjd faktiskt. :D

Ne nu skall jag slappa o kolla lite film och hoppas magen blir bättre snart.

Kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Blev ju hur fint som helst med gardinerna, tur att du kan det där nu får då kan du ju hjälpa mig med ;)

Kraam

2011-02-13 | 10:24:35
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
ia säger:

Hehe ja nu är det dax för dina sedan Fridas :D Bra du lyckats få inläggen att komma in igen :D

2011-02-13 | 11:14:35
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback