★Torsdag och sista lediga dagen innan helg jobb★

Precis som jag skrev e jag ledig idag men i morgon börja jag mitt 6dagars schema som jag har varannan vecka.
Men e sista för året nu och sen kommer nytt schema Yay.
Har vart lite segt den 6e dagen, man e lite trött då. Men idag har jag njutit av den sista lediga dagen på en vecka.
Började med att gå ut och ta en morgon promenad då vädret var kanon. Nån minus och sol. Var helt underbart.
När jag kom tillbaka så klädde jag av min Bock :D och sedan gick jag upp i skogen för att leta efter lite gran så jag kunde klä på honom igen. Blev ganska fin i år med. Satte även upp all annan julbelysning ute då jag inte hinner i helgen.
Efter allt detta jobb gick jag in och städade ur vårat fråd eller blivande biorum :D e mest skit där inne nu dock. Men hittade en del av adventspyntet jag ej hittat innan. Så se så fint det blev.
Hoppas jag delat med mig lite av min julstämning nu. Har det så mysigt hemma. Vill bara köpa gran nu och få in den. Men det blir nog nästa helg då jag e hemma.
Nu skall jag värma lite äpple glögg o ta en lussebulle.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback