Ledig dag.

Idag är jag ledig o det e skönt med tanke på att jag e förkyld o yr. Men har ändå hållit igång. E man bondemor måste man arbeta även hemma :D
Ne inte så jobbigt men eldar idag då det blir kallare ute. Igår låg det nån centimeter snö ute hela dagen så mysigt.
Men idag regnade det på morgonen så allt vart borta. Men det kom iallafall 2 stora skurar hagel så blev lite vitt.
Annars idag har jag gjort klart alla paket inför julen :D lika bra att ha det klart. Har även bakat lussebullar :D
Funderar på om ugnen e knäpp för får inte ordning på den men men blev 5 brända bullar men resten kanon.
Tänkte även visa lite bilder på julstöket hemma. Så kanske ni får lite julkänsla oxå.
Lussebullar.
Årets julklappar :O
Min rumsgran.
Oj vad det blommar redan.
Tänkte visa hur bra katterna har gjort sig hemmastadda redan. Tror de trivs lite granna iallafall.
Mimmi njuter av värmen från elementen. O Elvis softar i soffan.
Nu skall jag ta det lite lugnt o njuta av ledigheten. För snart skall jag ner till pannan igen o elda mer.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback