Julstämning.

Nu har det satt igång. Julen e här :D Kanske inte för alla men hemma hos oss o i mig. Tänkte dela med mig lite av mitt mys till er oxå. O börjar med vårt nya köksbord som jag gjort lite julmysigt.
Blev super fint med vitt bord. :D Skall köpa fler stolar sen men får räcka för nu.
Här kommer vårt sovrums fönster. Jul även här.
Sen kommer vi till dagens pyssel. Kom ej så långt då vi haft gäster halva dagen. Men i morgon skall jag hinna med att fixa alla paket inför julen o baka lussekatter och om det finns tid sätta upp julbelysningen ute samt göra julkort. Men detta har jag gjort idag :D
Innan dekoration.
Inte riktigt klart men det kommer. :D
Annars idag har vi haft besök av både grannarna och Mackan o Karin. Mysigt. Med Mackan o Karin bastade vi i våran nya bastu...gött.
O nu tar vi det lugnt inför kvällen. Skall lägga upp mer pyssel o morgon.
Kram kram

Kommentarer
Helene säger:

Blir ju fin fint med allt ditt pysslande! Slappar helg kan jag inte kalla det ;)

Kraam

2011-12-04 | 19:56:35
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback