Julafton.

Nu är julen över igen och nyår står runt hörnet. Blev som vanligt en skön och mysig jul. Började hos mina föräldrar med julmat, kalle anka, julgodis, julklappar och massa prat. O sedan vart det vidare till Jockes familj med precis samma upplägg. Man var lagom mätt och trött på kvällen.
Juldagen hade vi här hemma. Med mat, dryck, julgodis, tomten är far till alla barnen på tv och ris a la malta.
Var suuuper mysigt o trevligt.
I veckan sen har jag jobbat. Alla har ju ej klämdagar eller möjlighet till ledigt :D men e ledig idag o i helgen så det e skönt.
Igår var underbara Emma o Robert här för att hjälpa Jocke med elen. Jag jobbade ju men de vart kvar när jag kom vilket var kul för jag har saknat dem så. O fick se Emmas stora mage. Hon e ju i 26:e veckan nu så en bra bit på vägen.
Här kommer lite halvkassa bilder från julen :D
Sebbe och Pappa.
Leka med telefonerna. Mamma har lite problem.

Elvis e julkatt.
Lite bilder blev det men e så svårt i mörkret med telefonen. Men har man ingen liten kamera så får det bli som det blir.
Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback