Tur man inte lever på bloggandet.

Ja som överskriften säger så e det ju tur man inte jobbar med detta. Hade inte blivit rik då :D
Missar ju att skriva konstant. Jaja men men så e det.
Började jobba för 3 veckor sedan. Så har vart mest det på senaste.
Idag har jag vart ledig o städat, eldat, bakat sockerkaka, sytt gardiner o handlat. En helspäckad dag helt enkelt.
Allt dett har jag gjort i min underbara Onepiece.  :D ingen äkta dock utan Ullared :D

Supermysig när det e lite kyligt eller bara man e på mys humör.

Tänkte visa bild på min gardin ja sydde. Vart en hissgardin till sovrummet. E inte helt klar än skall få på ett spetsband i gammelvit oxå vågrätt över det men de kommer sen.

 

Tycker det blev helt okej.

Mina sockerkakor jag gjorde vart samma som alltid. Gör alltid 2 st en helt naturel o en som jag smaksätter med en honung som e så god så.  Honung med smaken Lime-ceylonkanel. Suuuper god e den.

Köpte den på Jul på Liseberg. De har massor me smaker skall nog köpa upp lite fler smaker i jul, smidigt o gott sätt att sätta lite smak på bak :D

Nu skall jag slappa framför tvn. Har förtjänat det efter idag :D

Kram kram


Kommentarer
Jen säger:

blev det one piece sockerkaka till TVn?

2011-08-12 | 18:46:45
Maria säger:

Det blev det absolut :D

2011-08-16 | 10:44:41
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback