Ny telefon.

Borde ha uppdaterat för ett tag sen men blev ej så :( Nu tänkte jag sätta mig o skriva o visa bilder från hur det ser ut i min slänt samt alla blommorna från bröllopet i helgen som Heléne och jag fixade.
Men sen kom jag på att jag har ju ny telefon o alla bilderna från detta e på den gamla.
Gah va man  kan bli trött. Det som e bra nu dock e att bilderna med telefonen jag kommer ta kommer vara mycket bättre än innan.
Idag skall jag jobba. Börjar kl 14 o slutar 20.30 men just nu vill jag inte gå ut. Det har spöregnat och blåst sen jag vaknade. Helt hysteriskt kan man säga.
Men man måste ju gå ut ändå. Känns dock som man skall köpa på sig lite höst o vinterkläder. Börjar bli kallt. Kanske måste börja elda lite mer nu så man kan få lite värme innomhus.

Ne nu skall jag dra mig mot jobbet. Skall hinna med lite innan tänkte jag.
Kram kram


Kommentarer
Anonym säger:

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-16/#comment

2011-08-29 | 12:01:41
Niles säger:

Hej hoppas att allt är bra med dig! Vad händer idag?

2011-08-29 | 12:47:51
Bloggadress: http://finalcall.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback