Lite inredning.

Idag e jag ledig och skulle åka o köpa jord så jag kan plantera ner mitt äppleträd och mitt plommonträd. Bestämde mig för att åka till Kungsbacka och Plantagen. Vilket gjorde att jag råkade svänga in hos Helene i Lindome och dricka kaffe och äta bulle. Mysigt värre.
Nu har jag kommit hem för ett tag sedan men inte planterat än. Måste kolla me Jocke oxå. Så det inte är ivägen för mycket för honom när han klipper gräset.
Men jag har fixat lite hemma ändå. Har ju en hall på övervåningen som e tråkig och tom. Så jag piffade med gardin, egen gjorda amplar. Lite blommor lite tavlor och lite smått o gott. Lite dåliga bilder då de e svårt att ta i motljus. Men här kommer ett smakprov.

























Fick ett mysigt meddelande en morgon när jag gick upp. Jocke hade busat lite på kvällen tror jag.



Kommer mer bilder snart på hur det blev med träden i marken samt rosorna som skall flyttas.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback