Våren e här.

Ja nu e våren här och jag har hunnit med så mycket och inte skrivit om något.
Får skylla delvis på att min dator e död så det e Jockes jag får själa ibland. Men blir ej så mycke dator när man ej har den bärbara.
Sedan jobbar jag massor. De senaste veckorna har jag knappt vart ledig. Då jag jobbat extra på Rusta o sedan extra på Fröken Iris blommor och inredning. :D
Men har massor med bilder att visa för er om vad som händer. Är mest bilder på trädgården och huset. Men inte så konstigt då man gör massor ute nu.
Bytte ex mina däck på bilen då jag hade dubbdäck.
Här kommer nu massssssor med bilder :D











Våra höns har blivit trädgårds höns och garage höns då de följer en och är där man är. Hel skumma e de hehe.

Jocke och jag åkte en kväll till Seatons kulle i Öxabäck. Även kallat hyltenäs kulle. Där det legat ett gamalt jaktslott. Super fin utsikt är det där uppe.



Har i dagarna planterat lite. Alltid lika kul och om man inte har nåt stort lite högre att plantera för att ge lite höjd i krukan kan man alltid gå upp i skogen och gräva. Vet faktiskt inte vad för träd det e men det e fint :D
Hittade massor med vitsippor i skogen med. Mysigt värre.

 

Påskpyntade min syren lite oxå. :D

I torsdags hade Gabriella nyöppning på blomsterbutiken så jag hjälpte till. Gjorde mig lite vårfin för dagen.

 

 

Våren e här. :D

Nu kan jag i lugn o ro titta lite på tv innan jag skall sova. Nu när jag äntligen uppdaterat bloggen. I morgon börjar jag jobbet kl 8 för vi skall ha personalmöte sedan slutar jag kl 20. Låång dag så behöver sömn.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback