Snörvel.

Usch o fy vad man kan vara sjuk. I torsdags vaknade jag kl 06 av frossa och massa feber. Kunde inte somna om så vart bara att gå upp ta värktabletter och sätta på tv:n o krypa ner i soffan.
Under dagen gick iallafall febern ner lite. Men sen dess har jag haft ont i halsen, öronen, snorar, nyser mm mm.
Önskar man inte var sjuk när det e fint väder o man e ledig men vad kan man göra. Försöker vara ute lite i solen och ta det lugnt. Men blir så trött så fort.
Jocke har vart ute hela dagarna och mekat med bilarna. Hn verkar trivas för fullt.
Jag fick igår ta över Jockes gamla mobil så nu har jag en android telefon :D
Har designat ett eget skall till den. Hoppas jag får det nästa vecka :D

Detta e telefonen. Ja det e inte den nyaste men e roligare än min gamla med knappar :D Så skall ni få en fin bild sen på den när jag fått mitt nya skal :D
Skall försöka ta lite bilder på alla underbara saker som blommar i trädgården och skogen och visa er vilket paradis det är här nere :D
Köpte en dubbel hortensia häromdagen och planterade ut de e helt underbara. E som små stjärnor.



Ne nu skall jag sol lite och njuta av vädret.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback