Påsken e över.

Ja nu e påsken över. Inte för att jag gjort mer än att snora hosta o skit :D Men har hunnit vara lite i trädgården och påtat :D
På påskafton så gjorde jag o Jocke lite mat. Han grillade kött och jag fixade med tillbehören. Ni kan bara ana vad gott det var. Mmmmm mumma.
Tog en bild med min tele. Men blev lite suddig.



Mumma som sagt.

På söndagen åkte jag och mamma och pappa till Ullared :D tror pappa handlade mest av oss alla. Mitt bästa köp var en klätterhortensia. Åååå vad jag längtar tills den blommar och växer. Underbara blomma.

För er som ej vet hur de ser ut.

 

Åååå underbara.

Fick även ett gäng perenner av mamma o pappa till min rabatt jag skall göra. Fick dessa 2.

Röd solhatt                                                           Rosenstav

Helt underbart kommer det bli. Har även frön till en jätte vallmo som e Helt underbart rosa. Samt en som e mer aprikos.

Mmmm va jag älskar att ha en trädgård :D Har även inhandlat mig en blomma som verkade allmänt svårt att få tag i. En som alltid blommade utanför mitt fönser i Kullavik. Tillslut fann jag den.

Oj nu blev det mycket blommor. Men e inte konstigt när man bor som man gör. O nåt mer som inte e konstigt. E att ständigt se traktorer mm. Stod o snacka lite me grannen igår när han fick hjälp med sådden.

 

Köpte mig idag ett par sandaler att bara sticka fötterna i när man skall ut på gården. Sulan e som Birkenstock men dessa va lite sötare tyckte ja.

 

179:- på Skopunkten tycker jag var ett bra pris.

Här kommer nu en bild på mitt egen designade mobilskal. Hoppas det kommer snart.

 

När jag gick igenom mobilen hittade jag en del bilder jocke tagit när han hade den som jag glömt av. En del sommar bilder från förra året o året innan det. Här skall ni få se.

 

Jag o mitt kusinbarn Robin. Mys med bebis.

Jag super koncentrerad på masken.

Ne nu skall jag surfa vidare. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback