GUD VA PINSAMT.

Har inte skrivit på år och dar så nu e det super pinsamt. Känns så dumt. Får skylla på det att min dator kraschade för över en vecka sedan o är ju handikappad utan den.
Så har inte riktigt fått koll på hur man för in bilder på jockes dator från mobilen så alla bilder får komma senare.
Denna vecka e iallafall över nu men inte min jobb vecka. Går in på min 8:e dag i morgon. Trött men har vart värt det.
Jag jobbade månd-torsd i en blomster butik i Sävedalen som heter Fröken Iris blommor. Det är en väninna till min svärmor som köpt den o hon skulle resa bort så jag fick öppna o stänga den.
Har haft så roligt bland blommorna. På onsdagen kom Heléne ut med Linus och vi fikade samt så vad det en lugn dag så vi städade upp hela butiken och flyttade runt saker och hade super kul.
Vi drömde bort till hur det skulle vara att ha en butik ihop. Hade var underbart.
Men men det kanske kommer någon dag.

Sedan fre-mån jobbar jag på Rusta. Får ledigt tisdag i allafall o sedan jobbar jag 2dagar till. Men sen e jag ledig Fredag Lördag o Söndag. YAY.

Jag köpte igår en present till Jocke...ja lite till mig var den oxå men mest till honom. En STOR 57cm grill :D
En Weber klotgrill. Stor som f-n.
Så idag skall vi ta och iviga den.
Ne nu skall jag försöka få in bilderna och surfa runt lite och bara vara.
Kram kram



Kommentarer
Emma säger:

Nu blir Robert glad som kan få grillat ler

2011-04-04 | 07:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback