Bilder bilder bilder.

Nu har jag funnit Usb-kabeln till telefonen så har massor med bilder att lägga upp. Vart skall jag börja. Jag får börja i tids ordning. Börja med från när jag jobbade på Fröken Iris blommor och inredning i Sävedalen förra veckan.
Visa hur fint det var samt vad Heléne och jag fixade i ordning :D








Här har Heléne arangerat upp nya krukor och kannor.              Linus har kul i kylen.




Här hängde Heléne upp vaser :D sååå fint.    Jag har gjort lite present ideér.

Fick en beställning att buda ut. Blev ganska så nöjd. :D

På väg till Sävedalen hittade jag nya butiker att springa i. Körde ju igenom Skene och sen Hyssna och upp. O i Hyssna fanns den mest underbara inredningsbutiken. Blommigt och prickigt. Så jag handlade lite :D

 


Ett underbart hårband.










En äggkorg som igentligen var en kruka i.             Min passande skylt jag fann :D

Sen blir det lite mode nu....då det e vår kan man ta fram kläderna och få lite inspiration :D


I tisdags var jag ledig och då fixade jag om lite i garderoben..skall köpa till fler hurtsar och hyllor men e på väg nu.

Man ser dåligt men får uppdater senare när det ordnat upp sig.

Sen så har det börjat blomma massa i rabatterna... HElt underbart att se allt som kommer upp.

I rabetterna så väller de över.





Dessa växer i gräsmattan helt underbart.

Fick en helt underbar blomma av Heléne i förrgår. En Bellis bellis perennis :D

Blev en del bilder. Så nu skall jag ta det lugnt. För snart skall jag ut och städa ut hönshuset.

Kram kram





Kommentarer
Helene säger:

Massa du har hunnit med det senaste, jätte fina bilder. Underbart nu när det börjar att blomma och sticka upp massa nytta å fint i trädgården. :D

Kraam

2011-04-09 | 09:53:50
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
karin säger:

åh vilken lovely äggkorg! Den gilla jag!

2011-04-22 | 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback