Söndag.

Ja då vart ännu en underbar helg över och man börjar få ångesten inför en arbetsvecka :D
Fredagen förra veckan vart jag ledig på. Var så skönt att bara vara och sova och slappa. Packa lite lådor och bara slöa.
På kvällen åkte vi till Johan och Della och firade Johan som fyllt år. Blev en riktigt lugn men trevlig kväll.
Dagens stil blev lite marint. :D


På lördagen sov vi länge för att sedan tvätta. Vill ju få så mycket som möjligt tvättat innan flytten.
Så blev en hel del maskiner. Men e sköt att ha gjort.
Kl 18 skulle vi sedan till Daniel och Heléne för en kräftskiva.
Kommer bilder senare. Måste stjäla dem från Heléne först.
Men var såå jäkla trevligt. Med god mat, vänner och massa lekar. Jag måste säga att jag var nog bäst på allt :D
Kan ni få se på bilderna sedna hehe.

Söndagen kom sedan och vi hade bestämt att vi skulle ner till gården och hämta ett gammalt slagbord mina förädrar köpte av henne som vi köpte gården av.
Så mamma skulle med då hon ej sett stället mer än på bild.
Vi packade mammas bil och Ulriks bil då han va nyfiken oxå. Fick nog med oss 12 par lådor eller liknande.
Skönt att det ej blir lika mycket när flytten sedan blir av.
Vi knallade runt och kollade till huset och gården. Man börjar nu fatta att det e på gång hehe. Läskigt men mysigt.
Efter detta åkte vi hem till mamma o pappa för att lämna bordet och för att äta lunch.
Menvi blev så trötta efter maten att brorsan fick köra hem oss så vi kunde vila lite.
För vid 19 skulle vi vara på middag hos Mackan och Karin.

Där fick vi super god lasagne, champagne (fick jag och Karin :D) och till efterätt en underbar kladdkaka med en underbart hemmagjord glass. Mumma.

Men nu slappar jag lite vid datorn för att snart lägga mig o läsa....skall lämna Jocke på stationen vid 6 i morgon.

Så natt natt och kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback