Lördag.

Idag har vart en bra dag. Tyvärr fick jag ett sms när jag vaknat av Heléne att hennes underbara Doris. Hennes fågel hade dött i hennes händer på morgonen.
Så jag åt frukost och åkte till henne på jobbet för att ta hand om henne lite.
Alla var dumma mot henne på jobbet för hon var ledsen över en fågel. Så arg jag blev. Så barnsligt att inte kunna respektera en sådan sak.
Men sedan åkte jag ut till Kullavik. Där jag fick ätit massor med björnbär mumma.
Blev sedan tvungen att noppra och färga mammas ögonbryn.
Sedan fick jag även färga hennes hår. Hann med nöd och näppe ifrån att slinga henne oxå hehe.
Fick god mat och satt en lång stund med brorsan och lyssnade på musik. Mycket mysigt.
Väl hemma nu har jag tonat håret och klippt lite lugg. Lite omväxling behövs.
Här har ni en liten bild på mig. Blev hyffsad nöjd ialla fall.

Tog lite bilder härom dagen när det åskade och regnade och haglade och vart storm :D

Blir man inte sugen på att spela lite fotboll :D

Skall kolla lite tv nu och slappa. Kram kram.

 

 


Kommentarer
Helene säger:

Tack för att du kom förbi innan! Uppskattas MYCKET!! Ja som dom flesta säger... Det var bara en fågel! Men det var min fina dam =) Men nu vilar hon under Rhoddisen min. Vad fint det blev med luggen! Kraam

2010-09-18 | 22:51:52
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback