Helg.

Äntligen helg på gång så nu kan man uppdatera bloggen oxå.
Haft en del för mig med jobb och sedan inför våran flytt. Vart helt slut. Men i onsdags skrev vi på papprerna på gården.
Så nu är det på gång. Nu väntar vi bara in Lantmäteriet som skall ner och mäta skogen på tisdag.
Sedan skall avstyckningen bara gå igenom. SEN får vi flytta.
Vill att det skall vara idag ju hehe.

Jocke har redan börja göra sig redo för livet som bonde.


Jag tycker dock vi kan ha en lite mindre :D

Har faktiskt 2 små videor på mig som jag lovat lägga upp. Maria på minimoto :D

Uploaded with ImageShack.us


Nu skall jag leta upp massa bilder till er och visa vad jag har för plan med gården :D
Men först uppdaterar jag detta inlägg så får ni vänta på nästa.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback