Bondgården

Jag tänkte börja med att visa en super söt gris. Hade gärna haft dessa men tyärr är de väldigt dyra för de e utrotningshotade. Men åå så söta.


Några av er kanske läste denna artikeln i sommras i Metro. Rasen heter Mangalitza gilt.

En annan ullig sak jag fastnat för är Alpackan. De är otroligt söta de med. Lite större dock.



När det sedan kommer till höns så blir det Paduan som vinner mitt hjärta. Då de har den coolaste frisyr jag sett.



När de kommer till häst vill jag gärna ha Islands hästar. Då de e super fina och lagom stora samt att jag gillar deras tölt.


Jag red ju på en uppe i Dalarna när vi var där förra vintern.



Ne nu skall det nanas. Vart uppe och packat en del och börjar känna av tröttheten.
Ha det super kram kram.


Kommentarer
Emma säger:

Så söta =)

2010-09-05 | 21:39:51
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
ija säger:

har lagt upp en sammanfattning av mina senaste "dagens outfit" kika gärna in. vilken är din favorit? :)

2010-09-05 | 22:03:13
Bloggadress: http://ijasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback