Små pill i huset och massa fika.

Hej hopp. Nu har vi äntligen flyttat in. I lördags morse gick flytten av stapeln. Vi var alla super effektiva och var klara och inpackade i huset vid halv 2.
Vilket slutade i mycke slapp och tjöt och genomgång av alla delar av hus ladugård och skog. Alla ville ju se.
Vi kom i säng vid halv 10 och däckade snabbt.
Men vi vaknade kl 6.30 och det var 16grader i huset. Så upp och elda.
Igår vart det Ullared och allmänt uppack. Vi var tvugna att åka till lägenheten för att visa den.
Segt när man bor 45 min från stan.
Hem bar det igen för att laga mat och fixa ännu mera.
Vi fick besök av Richard och Frida från Brattorp med sina 2 barn. De hade med sig en SUPER god daimtårta som Frida gjort. Samt en super fin blomstergrupp.



Idag målade jag, Jocke och min lillebrorsa hallen. Både tak och väggar på entrevåningens hall.
Vart mycket jobb men fint som attans. :D


Första stykningen. Vart furutak innan..                  Färgdigt .

Sebbe äter lunch i målandet.                                  Ena änden i vardagsrummet.


Andra änden.


Laserkatten tagen på bar gärning.

Idag på kvällen kom Emma och Robert på besök. Vi drack kaffe och visade de runt.
Fick en super fin höstplantering. Men har ingen bild på den nu så ni får se den i morgon.
Nu skall jag sova strax...vi e ju uppe halv 7 varje morgon nu på landet :D

Kram kram

Kommentarer
Emma säger:

JAg har drömt om ditt stall hela natten ler.

2010-10-19 | 07:11:08
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Helene säger:

Vad fint ni har fått det! Det blev jätte fint i vardagsrummet med byråerna och speglarna ovanför, precis så som du målade upp med blommor å allt ;) Får komma och hälsa på sen när vi kommit hem igen, tiden kommer att gå fort så det är ju snart då =D

Kraam

2010-10-19 | 09:20:13
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback