Födelsedag.

Igår fyllde jag 27. Gammal ragata hehe.
Dagen började ju bra när vi upptäckte de hade stulit båda skyltarna på bilen. Varju ej våran bil utan svärmors vi lånat.
Så jag fick åka upp till polisen för att göra en anmälan. Fick ett par tillfälliga skyltar så jag kunde köra vidare.
Efter detta skulle jag träffa mamma i Kungsbacka för att shoppa lite.
Vi började på Freeport. Där fick jag en kofta av mamma i present. En jätte fin grön vit.
Sen köpte jag mig ett par super fina byxor. Kostym variant men med lite snygg design.
Vi körde sedan vidare till Kungsmässan därvi åt lunch och kollade runt lite till. Jag fick köpt mig en ny bh oxå.
Mamma hittade oxå en kofta samt strumpbyxor och knästrumpor.

Jag var tvungen att åka vid halv 2 då jag skulle vara på Statoil innan 2 för att hämta en kärra.
Med kärran efter körde jag hem och började packa ur vårat källarfråd.
Snart efter detta kom Heléne och Linus förbi för att hjälpa mig. Tog inte lång tid alls.
Runt 4 hämtade Daniel Linus och Heléne stanna kvar för att åka ner med mig och Jocke till huset.
Hon har ju ej sett det.
Är verkligen rädd hon tycker det e värdens ände. Me tanke på att vi var tvugna att köra i 80 me släpet.
Men vi fick ut allt bra i garaget och nu är det bara 2 dagar och 3 nätter kvar och vi är flyttade.

Fick en suuuuper fin present av Heléne med familj. Lånat bilder från Helénes blogg.
Är ett super fint 3 vånings kakafat.
Längst upp vart det kakor och gott.I mitten vart det en fin hjärta på tråd planta, 2 rosa smörknivar och ett rosa måttset.
Längst ner fanns det servetter, ljuskoppar i glas och en rosa tändare. Blandatmed allt låg det flera söta ljus formade som orkideer.
Här ser ni det i celoffan och utan :D



 

Kram kram

 


Kommentarer
Helene säger:

Mmm det är världens ände ni flyttar till, och det kommer jag alltid att tycka men det hindrar ju inte oss att ses =) Jag ska ju få eget rum å allt ;) Synd bara att jag inte kan hjälpa er till helgen men jag har hjälpt er lite iaf =D

Massa kraamar från mig

2010-10-13 | 20:00:36
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback