Flytt?

Ja då var det snart helg. Ja för mig e det helg eftersom jag e ledig i morgon. 3 dagar på rak...trevligt.
Det kanske blir flytt i helgen men vi vet inte. Var om hon hann med att flytta ut det sista då hon jobbade massa nu.
Men jag kan inte vänta mer vill få flytten gjord.
Men inte mycket man kan göra nu. Har lite kvar att packa men inte så mycket.
Skall få lite hjälp av en sjuk Heléne i morgon.
Har upptäckt att alla min orkideer skjuter massa nya stänglar och grenar sig...super kul.
Är så roligt när de kommer igång. Hoppas bara de inte får chock av flytten och tappar knopparna.
Har faktiskt bara 3st nu. 2 XL orkideer och en vanlig lite ljusrosa.
Jo jag har en till men den e omöjlig. Man får aldrig den sorten att blomma igen hehe.

Har börjat undvika all mjölk då jag verkar ha blivit dålig av laktosfi oxå.
Så nu e det havremjölk i mat och så. Dricker den inte som den är om de ej e smaksatta.
Men testade att göra mannagryns gröt igår på den älskar ju det. Men den smakade som havregrynsgröt som var puread Blä...

Köpte nya tapeter igår. Köpte dem på jobbet skall ha dem i sovrummet. Är så sjukt snygga. Så hade vi 25% rabatt till och med igår så va tvungen.


Är mörkare i verkligheten och brunare.

Dagen idag på jobbet skall jag ej prata om kan bara pusta. Men nu e det helg. Wiiiii
Hoppas hoppas hoppas på flytt i helgen. Håll alla era tummar.


Nu blir det tv:n kram kram


Kommentarer
Helene säger:

Ja nu får dom allt ta och flytta ut ur huset så att ni kan flytta in =) Men iof, ju längre dom bor kvar desto längre bor ni här och inte vid världens ände :S

Ska försöka hjälpa dig så gott det går i morgon om jag nu inte måste till vc...

Syns i morgon KRAAM

2010-10-07 | 19:37:09
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Helene säger:

Jo glömde ju skriva att tapeten är dunder dunder snygg!! Kommer bli sååå läckert i sovrummet med den på väggarna!!!

2010-10-07 | 19:37:50
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback